Luonnonperintösäätiön huutokaupan luettelo on julkaistu!

Ikimetsien ja luonnonsuojelun hyväksi järjestettävän Luonnonperintösäätiön huutokaupan luettelo on julkaistu Huutokauppa Helanderin kotisivuilla osoitteessa www.helander.com. Ennakkotarjouksia kaupattavista teoksista voi jättää huutokauppapäivään 19.6. klo 11.00 saakka.

Luonnonperintösäätiön huutokauppaan ovat teoksiaan lahjoittaneet muiden muassa kuvataiteilija Riitta Nelimarkka, oopperalaulaja Jorma Hynninen, taidemaalari Kaj Stenvall ja kirjailija Rosa Liksom. Yhteensä mukana on yli 200 tunnettua taiteilijaa. Myytävänä on taidetta, antiikkia, taiteilijatapaamisia, retkiä ja kulttuuritekoja.

”On upeaa, että taiteilijat ja kulttuuriväki ovat lähteneet laajalla rintamalla mukaan hienoon hankkeeseen ikimetsien hyväksi. Tämä on kulttuuriteko, joka osoittaa todellista luonnonsuojelutahtoa”, kiittelee Luonnonperintösäätiön toiminnanjohtaja Pepe Forsberg.

Luonnonperintösäätiön huutokauppa järjestetään lauantaina 19.6. klo 11 Huutokauppa Helanderin päärakennuksessa osoitteessa Hernepellonkuja 8-10, 00560 Helsinki. Huutokauppaan voi osallistua verkossa joko ennakkoon tai huutokaupan aikana ns. LIVE-tilassa tai paikan päällä huutokauppasalissa. Lisätietoja osallistumisesta ja huutokaupan näytöstä löytyy osoitteesta www.helander.com.

Ikimetsän ystävät ry on tukenut huutokauppajärjestelyjä vapaaehtoisvoimin.

Kuva: Teija Lehto: Saunakukat. Puupiirrosvedos vuodelta 2020, Tpl'a 2/4, kuva-alan
koko 56 x 81 cm.