Luonnonperintosäätiö liittyi Sharewoodiin

Sharewood on suomalainen hyväntekeväisyysmedia, jossa käyttäjät ohjaavat vastuullisten yritysten rahaa avustuskohteille ja voittavat siitä hyvästä palkintoja.

Luonnonperintösäätiö on perustettu 1995. Säätiön päätehtävänä on suojella suomalaista metsäluontoa ostamalla alueita ja rauhoittamalla ne pysyvästi luonnonsuojelulain nojalla.

Syyskuussa säätiö hankki 33. metsäalueensa Hämeenlinnan Hauholta. Säätiöllä on suojelualueita jo yli 600 hehtaaria.

- Varansa säätiö saa yksityisten kansalaisten ja yritysten lahjoituksista. Pienlahjoittajat ovat löytäneet säätiön ilahduttavan hyvin. Tämän hetken haasteita on yritysvarainhankinnan kehittäminen. Sharewoodissa nämä yhdistyvät, iloitsee säätiön toiminnanjohtaja Anneli Jussila. - Jokainen pienikin lahjoitus auttaa turvaamaan metsien elämää.

Kaikki raha avustuskohteille tulee Sharewoodissa mainostavilta yrityksiltä. Käyttäjille ja järjestöille Sharewood on täysin ilmainen.

Luonnonperintösäätiön tukijaksi Sharewoodissa voit liittyä täällä: Liity tukijaksi

Yhteystiedot:

Toiminnanjohtaja Anneli Jussila, 040 586 3950,info[at]luonnonperintosaatio.fi

Suojeluvastaava Tuire Laurinolli, 0400 696 484, tuire.laurinolli[at]kopteri.net

Liittymisuutinen Sharewoodissa: Lue uutinen

Luonnonperintösäätiö on perustettu vuonna 1995. Sen päätehtävänä on suojella suomalaista metsäluontoa. Säätiö saa varansa yksityisistä lahjoituksista. Metsänystävillä on mahdollisuus osallistua metsän suojeluun ostamalla pala ikimetsää tai antamalla sellainen lahjaksi vaikkapa merkkipäivänä. Säätiöön voi tulla mukaan myös säännölliseksi kummilahjoittajaksi.